İade edilemeyecek ürünler nelerdir?

Hijyenik nedenlerden dolayı ALT ÇAMAŞIRLARDA (KÜLOTLARDA), BODYSUİTLERDE ve ÇORAPLARDA değişim/iade yapılmamaktadır.

Hediyeli ürünlerde iade işlemi gerçekleşmesi için ürün yanında hediye edilen ürünün hiç bir şekilde ambalajının açılmamış/kullanılmamış olması gerekmektedir.

Sadece bralet ve sütyenlerde iade/değişim işlemi yapılmaktadır. 

İade/değişim şartları nelerdir?

Ürünler orijinal ambalajında; hasar görmemiş ve kullanılmamış olmalıdır. İade etmek istediğiniz üründe deneme/kullanım sonucu oluşan deforme, ter kokusu, parfüm kokusu vb. gibi olumsuzluklar varsa iade talebiniz kabul edilmeyecektir.

Siparişlerinizle birlikte gönderilen e-arşiv faturanın en alt kısımda bulunan iade bölümünü eksiksiz bir şekilde doldurulup iade etmek istediğiniz ürünle birlikte tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.

İade/değişim süresi kaç gün?

Siparişiniz size teslim edildiği tarihten itibaren 15 gün içinde ürünü iade edebilirsiniz.

İade/değişim için kargo ücreti ödeyecek miyim?

Yurtiçi Kargo ile anlaşmamız üzerinden göndereceğiniz değişim/iade kargolarınız için herhangi bir ücret ödemeyeceksiniz.

Farklı bir kargo firması ile göndereceğiniz kargolarda ücreti ödemeniz gerekmektedir.

Farklı bir ürün ile değişim yapabilir miyim?

Farklı bir ürün ile değişim yapılmamaktadır. Sadece beden değişikliği yapabilirsiniz.

İade/değişim talebini nasıl oluşturabilirim?

Aşağıda anlatılan adımları takip ederek iade talebi oluşturabilirsiniz:

ÖNEMLİ: Değişim talebinde bulunmak için de bu adımları takip etmeniz gerekmektedir. Talep oluştururken son aşamaya geçtiğinizde açıklama kısmına değişim yapmak istediğiniz bedeni yazmalısınız.

1- Hesabınıza giriş yapın.

2 - "SİPARİŞ GEÇMİŞİ VE DETAYLAR" bağlantısına tıklayın. 

3 - Açılan sayfada "Sipariş Referans Kodu"na tıklayın.

4 - Açılan sayfada aşağıya doğru indikten sonra sırasıyla,

iade etmek istediğiniz ürünü seçin, 

iade sebebinizi yazın (eğer farklı bir bedenle değişim isterseniz lütfen bu alana istediğiniz bedeni yazın),

"Ürün İade Talep Fişi Hazırla" bağlantısına tıklayın.

5 - Talebiniz oluşturulduktan sonra "Doğrulama için bekliyor" yazısını göreceksiniz.

İade talebiniz incelendikten sonra tarafınıza mail yoluyla talebinizin onayı veya reddi hususunda bilgilendirme yapılacaktır. 

Lütfen iade talebiniz onaylanıp "kargo bekleniyor" maili almadığınız sürece ürünleri kargo firmasına teslim etmeyiniz.

Misafir kullanıcı olarak sipariş verdim, nasıl iade/değişim talebi oluşturabilirim?

Sipariş referans kodunuz ile birlikte iade etmek istediğiniz ürünün bilgilerini destek@bralet.com.tr adresine mail atmanız gerekmektedir. Atacağınız maile istinaden tarafınıza dönüş yapılacaktır.

İade/değişim talebinde bulundum. Şimdi ne yapmam gerekiyor?

En kısa sürede iade talebiniz incelenecek ve tarafınıza bilgilendirme maili gönderilecektir. Gönderilen mailde iade için yapmanız gereken işlemleri kısaca anlatıyor olacağız.
İade talebiniz onaylanıp “kargo bekleniyor” mailini almadığınız sürece lütfen ürünleri kargo firmasına teslim etmeyiniz.

İade ürünü gönderdim. Ücret ne zaman hesabıma geçer?

Kargonuz bize ulaştığında iade durumunuz “Kargo Alındı” olarak güncellenecektir. Gerekli kontroller yapıldıktan sonra ücret iadeniz aynı gün gerçekleştirilecektir. Bankanızın iade politikasına göre 3-15 gün içerisinde ücret hesabınıza aktarılmış olacaktır. İade işlemi yapıldıktan sonra tarafınıza bilgilendirme maili gönderilecektir.

Değişim ürünüm ne zaman gönderilecek?

Kargonuz bize ulaştığında iade durumunuz “Kargo Alındı” olarak güncellenecektir. Gerekli kontroller yapıldıktan sonra değişim ürününüz aynı gün (kampanya dönemlerinde süre uzayabilir) kargoya teslim edilecektir. Kargo takip numarası ayrıca tarafınıza sms olarak gönderilecektir.


mobil alt menu