Sipariş ve Ödeme

Nasıl sipariş verebilirim?

Web sitemiz üzerinden üyelik oluşturarak veya misafir kullanıcı olarak sipariş oluşturabilirsiniz. Satın almak istediğinizi ürünün beden/renk vb. seçimlerini yaptıktan sonra “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz.

Web sitenize üye olmamın avantajı var mı?

Üye olduktan sonra sipariş takibi, iade başvurusu gibi işlemleri daha kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz. Ayrıca size özel kampanya ve indirimlerden de faydalanabilir, alışveriş yaptıkça indirim puanları kazanabilirsiniz.

Sipariş oluştururken nelere dikkat etmeliyim?

Satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize eklediğinizde renk ve bedenlerini bir kez daha kontrol ediniz. Teslimat sırasında sorun yaşamamak adına iletişim bilgilerinizi eksiksiz olarak yazmayı unutmayın. Adresinizde mutlaka mahalle, sokak/cadde, dış kapı numarası, iç kapı numarası, ilçe ve il bilgilerinizi belirtmelisiniz.

Nasıl ödeme yapabilirim?

İnternet alışverişlerine açık kredi kartınız ve debit kartınızla online ödeme yapabilirsiniz. Dilerseniz havale veya eft ile de ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Taksitli alışveriş yapabilir miyim?

Ödeme ekranında kredi kartı bilgilerinizi yazdıktan sonra taksit seçeneklerini görebilir ve taksitli ödeme yapabilirsiniz. Taksitli işlemlerde işlem yapacağınız bankaya göre farklı oranlarda vade farkı alınmaktadır.

Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Kapıda ödemeli gönderim yapmıyoruz. 

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Siparişiniz kargoya verilmeden önce adres, ürün, alıcı ismi vb. değişiklikleri yapabilirsiniz. Yapmak istediğiniz değişikliği maille, telefonla veya sosyal medya hesaplarımızdan bizimle iletişime geçerek gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz kargoya verilmeden önce bize ulaşmanız durumunda iptal işlemi tarafımızca gerçekleştirilecektir. 

Sipariş durumları ne anlama geliyor?

Ödeme Alındı: Siparişiniz oluşturulmuş ve bizim ekranımızda sorunsuz bir şekilde görünmektedir.

Banka Ödemesi Bekleniyor: Havale/eft ile ödeme seçeneğini seçtikten sonra sipariş durumunuz bu şekilde görünür. Ödeme tarafımıza ulaştıktan sonra sipariş durumunuz “Ödeme Alındı” olarak güncellenir.

Hazırlanıyor: Siparişinizin faturası oluşturuldu ve paketlenme aşamasında.

Kargoya Hazır: Siparişiniz hazırlandı ve gün içinde ilgili kargo firmasına teslim edilecek.

Kargolandı: Siparişiniz ilgili kargo firmasına teslim edildi ve yola çıktı.  

Kargo ve Teslimat

Ürünleri nasıl gönderiyorsunuz?

Satın aldığınız ürünleri faturasıyla birlikte e-ticaret kutumuza koyuyoruz. Kutuyu da ilgili kargo firmasının poşetine koyuyoruz. Kargo poşetinin üzerinde içeriğin yazdığı irsaliye, fatura, barkod vb. şeyler bulunmamaktadır. Sadece gönderici ismi olarak Cüneyt Zengin - Bralet Tekstil yazmaktadır. 

Hediye paketi yapıyor musunuz?

Hediye paketi seçeneğimiz şimdilik bulunmamaktadır.

Kargo ücretiniz nedir?

Tüm Türkiye’ye gönderim ücreti 69,90 TL'dir. 750 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir.

Siparişim hangi kargo firması ile gelecek?

Aras Kargo ile gönderim yapılmaktadır.

Siparişimi kargo şubesinden teslim alabilir miyim?

Siparişinizi kargo şubesinden teslim almak isterseniz size en yakın şubenin adını adres kısmına yazabilirsiniz. Örneğin: Aras Kargo ... Şubesi İlçe/İl

Siparişim ne zaman kargoya verilecek?

Siparişiniz bize ulaştığı andan itibaren en geç 2 iş günü içerisinde ilgili kargo firmasına teslim edilmektedir. Hafta sonu (Cumartesi-Pazar) ve resmi tatil günleri bu sürenin dışındadır.

Kampanya dönemlerinde bu süre uzayabilir. Siparişiniz kargoya verildikten sonra kargo takip numarası sms ve mail olarak tarafınıza gönderilmektedir.

Siparişim ne zaman elime ulaşır?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra kargo firmasının yoğunluğuna ve Kocaeli’ye olan uzaklığınıza göre teslimat süresi değişkenlik göstermektedir. Genellikle 2-3 iş günü içerisinde kargo teslimatları yapılmaktadır.

Siparişimi başkası teslim alabilir mi?

Adınıza gönderilen kargoların teslimatı farklı kişilere yapılmamaktadır. Sipariş oluştururken kargoyu teslim alacak kişinin adını yazmanız gerekmektedir.

Yurtdışına gönderim yapıyor musunuz?

Yurtdışına ve KKTC’ye kargo gönderimi yapılmamaktadır.

Değişim ve İade

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Siparişiniz kargoya verilmeden önce adres, ürün, alıcı ismi vb. değişiklikleri yapabilirsiniz. Yapmak istediğiniz değişikliği destek@bralet.com.tr adresine atacağınız e-posta ile talep edebilirsiniz.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz kargoya verilmeden önce bize ulaşmanız durumunda iptal işlemi tarafımızca gerçekleştirilecektir. 

İade ve değişim yapabilir miyim?

İade şartlarına uymak koşuluyla web sitemizde satılan tüm ürünleri 15 gün içerisinde iade edebilir veya beden değişikliği yapabilirsiniz.
Daha fazla bilgi edinmek ve değişim/iade talebi oluşturmak için lütfen tıklayınız:  https://bralet.com.tr/content/13-degisim-ve-iade

İade ve değişimde kargo ücreti ödeyecek miyim?

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarıyla ürünü bize ücretsiz şekilde gönderebilirsiniz. Ancak farklı bir kargo firmasıyla göndermek istiyorsanız karşı ödemeli kargolar kabul edilmeyecektir.

İade ücreti ne zaman hesabıma yatar?

Bankanızın iade politikasına göre ücret hesabınıza 3 ila 30 gün içerisinde aktarılmaktadır.

Genel Sorular

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Üye giriş sayfasında “Parolanızı mı unuttunuz?” bağlantısına tıklayarak açılan ekranda üye olduğunuz e-posta adresinizi yazın ve “Parolayı Al” butonuna tıklayın. En kısa sürede tarafınıza mail gönderilecektir.

Mağazanız var mı?

Sadece web sitemiz üzerinden satış yapmaktayız.

Toptan satışınız var mı?

Ürünlerimizi toptan olarak satın almak için konuyla alakalı destek@bralet.com.tr adresine mail gönderebilirsiniz. 

Size nasıl ulaşabilirim?

Hafta içi mesai saatlerinde 0262 644 44 67 numaralı telefon numarasından ulaşabilirsiniz.

Ayrıca 7/24 destek@bralet.com.tr mail atabilir, web sitemizdeki iletişim formundan mesaj gönderebilirsiniz.

Sorularınıza hızlıca cevap almak için Twitter.com/BraletTR, instagram.com/BraletTR ve Facebook.com/BraletTR sosyal medya hesaplarımızdan da mesaj gönderebilirsiniz.

WhatsApp destek numaramız: 0262 644 44 67

Misafir Kullanıcı

Üye olmadan sipariş verdim, nasıl takip edebilirim?

Misafir Kullanıcı Sipariş Takibi bağlantısına tıklayarak açılan sayfada Sipariş Referans Kodunu ve Mail Adresinizi yazarak sipariş takibini yapabilirsiniz. 

Üye olmadan sipariş verdim, nasıl iade talebinde bulunabilirim?

Sipariş referans kodunuz ile birlikte iade etmek istediğiniz ürün veya ürünlerin kodunu destek@bralet.com.tr adresine mail atmanız gerekmektedir. Mailinize istinaden tarafınıza bilgilendirme maili gönderilecektir. 

Misafir hesabımı müşteri hesabına dönüştürebilir miyim?

Evet, sırasıyla aşağıdaki adımları takip edin:  


- Misafir Kullanıcı Sipariş Takibi sayfasına tıklayın,

- Açılan sayfada sipariş referans kodunuzu ve mail adresinizi yazıp "Gönder" bağlantısına tıklayın,

- Açılan sayfada en alt kısıma indiğinizde "DAHA FAZLA AVANTAJ İÇİN..." yazan bir bölüm göreceksiniz, 

- "Parolanızı Belirleyin" kutucuğuna istediğiniz şifreyi yazarak "Gönder" bağlantısına tıklayın. 

Misafir kullanıcı olarak sipariş verdikten sonra üye oldum. Siparişimi göremiyorum.

Misafir kullanıcı olarak sipariş verdikten sonra normal bir şekilde üyelik oluşturursanız sipariş geçmişinizi göremezsiniz. 
Bir üst soruda anlatılan adımları takip ederek misafir hesabınızı müşteri hesabına dönüştürmeniz gerekmektedir. 

E-Hediye Kartı

E-Hediye Kartı nasıl satın alabilirim?

Hediye etmek istediğiniz kişinin e-posta adresini yazarak, istediğin mesajla birlikte, istediğiniz gün kendisine iletebilirsiniz.

E-Hediye Kartı nasıl kullanılır?

E-Hediye Kartı sadece bralet.com.tr’de yapılan alışverişler için geçerlidir. Web sitemizden yapacağınız alışverişlerde “Kuponlar” kısmına hediye kartınızla birlikte gönderilen kodu girmeniz yeterli olacaktır.

Sipariş verirken hediye kartındaki tüm bakiyeyi kullanmak zorunda mıyım?

Hayır, değilsiniz. Kullanmadığınız bakiye kartınızda kalmaya devam edecektir. Alışverişinizden sonra tarafınıza yeni bir kod gönderilecek, sonraki alışverişlerinizde bu kodu kullanabileceksiniz.

Hediye kartı kullanırken kargo ücreti ödeyecek miyim?

E-Hediye Kart ile yapacağınız bütün alışverişlerde kargo ücretinin ödenmesi gerekmektedir.

E-Hediye Kartın geçerlilik süresi ne kadar?

2 yıl boyunca kullanabilirsiniz.

E-Hediye Kartı iade edebilir miyim?

Hayır, hediye kartında ücret iadesi yapılmamaktadır. 


mobil alt menu