Web sitemiz üzerinden üyelik oluşturarak veya misafir kullanıcı olarak sipariş oluşturabilirsiniz. Satın almak istediğinizi ürünün beden/renk vb. seçimlerini yaptıktan sonra “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz.
Üye olduktan sonra sipariş takibi, iade başvurusu gibi işlemleri daha kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz. Ayrıca size özel kampanya ve indirimlerden de faydalanabilir, alışveriş yaptıkça indirim puanları kazanabilirsiniz.
Satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize eklediğinizde renk ve bedenlerini bir kez daha kontrol ediniz. Teslimat sırasında sorun yaşamamak adına iletişim bilgilerinizi eksiksiz olarak yazmayı unutmayın. Adresinizde mutlaka mahalle, sokak/cadde, dış kapı numarası, iç kapı numarası, ilçe ve il bilgilerinizi belirtmelisiniz.
İnternet alışverişlerine açık kredi kartınız ve debit kartınızla online ödeme yapabilirsiniz. Dilerseniz havale veya eft ile de ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
Ödeme ekranında kredi kartı bilgilerinizi yazdıktan sonra taksit seçeneklerini görebilir ve taksitli ödeme yapabilirsiniz. Taksitli işlemlerde işlem yapacağınız bankaya göre farklı oranlarda vade farkı alınmaktadır.
Kapıda ödemeli gönderim yapmıyoruz.
Siparişiniz kargoya verilmeden önce adres, ürün, alıcı ismi vb. değişiklikleri yapabilirsiniz. Yapmak istediğiniz değişikliği maille, telefonla veya sosyal medya hesaplarımızdan bizimle iletişime geçerek gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişiniz kargoya verilmeden önce bize ulaşmanız durumunda iptal işlemi tarafımızca gerçekleştirilecektir.
Ödeme Alındı: Siparişiniz oluşturulmuş ve bizim ekranımızda sorunsuz bir şekilde görünmektedir.
Banka Ödemesi Bekleniyor: Havale/eft ile ödeme seçeneğini seçtikten sonra sipariş durumunuz bu şekilde görünür. Ödeme tarafımıza ulaştıktan sonra sipariş durumunuz “Ödeme Alındı” olarak güncellenir.
Hazırlanıyor: Siparişinizin faturası oluşturuldu ve paketlenme aşamasında.
Kargoya Hazır: Siparişiniz hazırlandı ve gün içinde ilgili kargo firmasına teslim edilecek.
Kargolandı: Siparişiniz ilgili kargo firmasına teslim edildi ve yola çıktı.
Satın aldığınız ürünleri faturasıyla birlikte e-ticaret kutumuza koyuyoruz. Kutuyu da ilgili kargo firmasının poşetine koyuyoruz. Kargo poşetinin üzerinde içeriğin yazdığı irsaliye, fatura, barkod vb. şeyler bulunmamaktadır. Sadece gönderici ismi olarak Cüneyt Zengin - Bralet Tekstil yazmaktadır.
Hediye paketi seçeneğimiz şimdilik bulunmamaktadır.
Tüm Türkiye’ye gönderim ücreti 69,90 TL'dir. 750 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir.
Aras Kargo ile gönderim yapılmaktadır.
Siparişinizi kargo şubesinden teslim almak isterseniz size en yakın şubenin adını adres kısmına yazabilirsiniz. Örneğin: Aras Kargo ... Şubesi İlçe/İl
Siparişiniz bize ulaştığı andan itibaren en geç 2 iş günü içerisinde ilgili kargo firmasına teslim edilmektedir. Hafta sonu (Cumartesi-Pazar) ve resmi tatil günleri bu sürenin dışındadır.
Kampanya dönemlerinde bu süre uzayabilir. Siparişiniz kargoya verildikten sonra kargo takip numarası sms ve mail olarak tarafınıza gönderilmektedir.
Siparişiniz kargoya verildikten sonra kargo firmasının yoğunluğuna ve Kocaeli’ye olan uzaklığınıza göre teslimat süresi değişkenlik göstermektedir. Genellikle 2-3 iş günü içerisinde kargo teslimatları yapılmaktadır.
Adınıza gönderilen kargoların teslimatı farklı kişilere yapılmamaktadır. Sipariş oluştururken kargoyu teslim alacak kişinin adını yazmanız gerekmektedir.
Yurtdışına ve KKTC’ye kargo gönderimi yapılmamaktadır.
Siparişiniz kargoya verilmeden önce adres, ürün, alıcı ismi vb. değişiklikleri yapabilirsiniz. Yapmak istediğiniz değişikliği destek@bralet.com.tr adresine atacağınız e-posta ile talep edebilirsiniz.
Siparişiniz kargoya verilmeden önce bize ulaşmanız durumunda iptal işlemi tarafımızca gerçekleştirilecektir.
İade şartlarına uymak koşuluyla web sitemizde satılan tüm ürünleri 15 gün içerisinde iade edebilir veya beden değişikliği yapabilirsiniz.
Daha fazla bilgi edinmek ve değişim/iade talebi oluşturmak için lütfen tıklayınız: https://bralet.com.tr/content/13-degisim-ve-iade
Anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarıyla ürünü bize ücretsiz şekilde gönderebilirsiniz. Ancak farklı bir kargo firmasıyla göndermek istiyorsanız karşı ödemeli kargolar kabul edilmeyecektir.
Bankanızın iade politikasına göre ücret hesabınıza 3 ila 30 gün içerisinde aktarılmaktadır.
Üye giriş sayfasında “Parolanızı mı unuttunuz?” bağlantısına tıklayarak açılan ekranda üye olduğunuz e-posta adresinizi yazın ve “Parolayı Al” butonuna tıklayın. En kısa sürede tarafınıza mail gönderilecektir.
Sadece web sitemiz üzerinden satış yapmaktayız.
Ürünlerimizi toptan olarak satın almak için konuyla alakalı destek@bralet.com.tr adresine mail gönderebilirsiniz.
Hafta içi mesai saatlerinde 0262 644 44 67 numaralı telefon numarasından ulaşabilirsiniz.
Ayrıca 7/24 destek@bralet.com.tr mail atabilir, web sitemizdeki iletişim formundan mesaj gönderebilirsiniz.
Sorularınıza hızlıca cevap almak için Twitter.com/BraletTR, instagram.com/BraletTR ve Facebook.com/BraletTR sosyal medya hesaplarımızdan da mesaj gönderebilirsiniz.
WhatsApp destek numaramız: 0262 644 44 67
Misafir Kullanıcı Sipariş Takibi bağlantısına tıklayarak açılan sayfada Sipariş Referans Kodunu ve Mail Adresinizi yazarak sipariş takibini yapabilirsiniz.
Sipariş referans kodunuz ile birlikte iade etmek istediğiniz ürün veya ürünlerin kodunu destek@bralet.com.tr adresine mail atmanız gerekmektedir. Mailinize istinaden tarafınıza bilgilendirme maili gönderilecektir.
Evet, sırasıyla aşağıdaki adımları takip edin:
- Misafir Kullanıcı Sipariş Takibi sayfasına tıklayın,
- Açılan sayfada sipariş referans kodunuzu ve mail adresinizi yazıp "Gönder" bağlantısına tıklayın,
- Açılan sayfada en alt kısıma indiğinizde "DAHA FAZLA AVANTAJ İÇİN..." yazan bir bölüm göreceksiniz,
- "Parolanızı Belirleyin" kutucuğuna istediğiniz şifreyi yazarak "Gönder" bağlantısına tıklayın.
Misafir kullanıcı olarak sipariş verdikten sonra normal bir şekilde üyelik oluşturursanız sipariş geçmişinizi göremezsiniz.
Bir üst soruda anlatılan adımları takip ederek misafir hesabınızı müşteri hesabına dönüştürmeniz gerekmektedir.
Hediye etmek istediğiniz kişinin e-posta adresini yazarak, istediğin mesajla birlikte, istediğiniz gün kendisine iletebilirsiniz.
E-Hediye Kartı sadece bralet.com.tr’de yapılan alışverişler için geçerlidir. Web sitemizden yapacağınız alışverişlerde “Kuponlar” kısmına hediye kartınızla birlikte gönderilen kodu girmeniz yeterli olacaktır.
Hayır, değilsiniz. Kullanmadığınız bakiye kartınızda kalmaya devam edecektir. Alışverişinizden sonra tarafınıza yeni bir kod gönderilecek, sonraki alışverişlerinizde bu kodu kullanabileceksiniz.
E-Hediye Kart ile yapacağınız bütün alışverişlerde kargo ücretinin ödenmesi gerekmektedir.
2 yıl boyunca kullanabilirsiniz.
Hayır, hediye kartında ücret iadesi yapılmamaktadır.