CAYMA HAKKI

Müşteri, Sözleşme’nin kurulmasından sonra on dört (14) gün içinde, herhangi bir neden belirtmeksizin ve cezai şart ödemeksizin, aşağıda açıkça belirtilen cayma hakkının kullanılmayacağı ürünlere dair sözleşmeler hariç olmak üzere, cayma hakkına sahiptir.

Sipariş onay maili içeriğinde cayma hakkına ilişkin özet bilgilere yer verilecektir.

Satın alınan ürünler Yurtiçi Kargo Servisi A.Ş aracılığıyla ücretsiz olarak iade edilebilir.

Cayma süresi Müşteri ya da Müşteri’nin belirlediği üçüncü kişi tarafından ürünlerin teslim alınmasından on dört (14) gün sonra sona erer. Müşteri’nin siparişinde birden fazla ürünün bulunması ve ürünlerin ayrı ayrı teslim edilmesi durumunda, son ürünün teslim tarihi esas alınır ve cayma hakkı son siparişin tesliminden on dört (14) gün sonra sona erer.

Müşteri cayma hakkını kullanmak istediğini ve sözleşmeyi feshetmek istediğini tarafımıza, yazılı olarak ya da internet sitemiz üzerinden bildirmelidir. Bu bağlamda, Müşteri, destek@bralet.com.tr ‘ye e-posta göndererek ya da Mevlana Mah. Issıkgöl Cad. Gökdemir Plaza No:99/3 Gebze/Kocaeli adresine yazılı bildirim yolu ile tarafımıza başvurabilir. 

Müşteri’nin yukarıda belirtilen sürede cayma hakkını kullanmak istediğini bildirmesi, hakkın kullanılması için yeterlidir.

Müşteri cayma hakkını kullanması akabinde, ürünün iadesini cayma bildirim tarihinden itibaren on (10) gün içerisinde kargo yoluyla yapmalıdır.  İade paketinin içeriğinden Müşteri sorumludur. Müşteri, on (10) günlük süre sona ermeden ürünleri geri göndermelidir.  Ürünlerin cayma bildirim tarihinden itibaren on (10) gün içerisinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilmesi yeterlidir.

Müşteri, cayma hakkını kullanacağı ürünü iade ederken, ürün teslim edildiğinde alınan faturayı veya e-fatura/e-arşiv mevzuatının gerektirdiği ilgili belgeleri ürün ile göndermelidir

Cayma hakkının kullanımına dair Müşteri tarafından yapılan bildirim akabinde on dört (14) gün içerisinde Müşteri’ye geri ödeme yapılacaktır.

Bralet, kargo yoluyla iadelerde Yurtiçi Kargo Servisi A.Ş’nin kullanılmaması durumunda herhangi bir masraf ile karşılaşır ise Müşteri’ye yapılacak geri ödemeden bu tutarı mahsup etme hakkına sahiptir. Müşteri Yurtiçi Kargo Servisi A.Ş dışında bir kargo firması ile ürünleri alıcı ödemeli olarak iade etmek isterse, buna bağlı maliyetler Müşteri’ye yapılacak geri ödemen mahsup edilebilecektir.

İade paketinin içeriğinde tarafımızdan kaynaklanmayan bir hata olması durumunda, paket Müşteri’ye iade yapılacak ve masraflardan Müşteri sorumlu olacaktır.

Tarafımızca sunulan iade seçeneğinin kullanılmaması, cayma hakkının kullanılacağı ürünlerin başkaca kurye servisi ya da Müşteri’nin kendisi tarafından teslim edilmeye çalışılması durumunda, meydana gelebilecek zarar ve tüm risklerin sorumluluğu Müşteri’ye ait olacaktır. Bu şekilde yapılacak iadelerden sorumlu olmayacağımızı hatırlatırız.

Müşteri’nin üründeki kontrolün ötesine geçen değer azalmalarından sorumlu olduğunu önemle bildiririz.

Cayma hakkının kullanılacağı, ürünler orijinal ambalajında; hasar görmemiş ve kullanılmamış olmalıdır. İade etmek istediğiniz üründe deneme/kullanım sonucu oluşan deforme, ter kokusu, parfüm kokusu vb. gibi olumsuzluklar varsa iade talebiniz kabul edilmeyecektir.

 

Cayma hakkını kullanmanın sonuçları

Müşteri’nin sözleşmeyi feshetmesi durumunda, cayma hakkının kullanılamayacağı durumlar hariç olmak üzere, tüm ödemeler kargo ücretleri de dahil olmak üzere Müşteri’ye iade edilir.

Müşteri’nin satın alma işlemi için kullandığı ödeme yöntemi ile geri ödemeler yapılır ve Müşteri’den herhangi bir ek ücret alınmaz.

Cayma hakkının kullanılamayacağı haller

Müşterilerin cayma hakkını kullanamayacağı durumlar şu şekildedir:

1. Müşterinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda özel olarak hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler

2. Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

3. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların (alt iç çamaşır, tüm çoraplar, bodysuitler, takım halinde satılan ürünler, mayo vb.) teslimine ilişkin sözleşmeler.

Müşteri, kendisine teslimat yapılması akabinde ürünleri eliyle kontrol edebilir. Ancak Müşteri’nin ürünü incelemek amacıyla yaptığı kontrol ürünlerin hasar görmesine, değerinin azalmasına neden olmuş ise Müşteri’ye yapılacak geri ödemeden bu zarar tutarı mahsup edilebilir ya da Müşteri’den zararın tazmini talep edilebilir.

 


mobil alt menu